Edvin Alihodžić živi u Brčkom i sa svojih 29 godina pokrenuo je marketinšku agenciju „Puna.digital“. Oženjen je i otac je jedne prelijepe djevojčice. Od hobija izdvaja jahanje i čitanje knjiga, a dosta vremena provodi sa porodicom i društvom sa kojim se svakodnevno gradi.
O svom prvom susretu sa marketingom Edvin kaže: „Moj prvi susret sa marketingom bio je na prvoj godini fakulteta, gdje sam akcenat stavio upravo na digitalni marketing i radio svoj prvi projekat. Digitalnim marketingom i web dizajnom aktivno se bavim posljednjih godinu dana“.
Nakon toga saradnju osvaruje sa digitalnom agencijom iz Sarajeva i njihovim trenerom Farisom. Završivši obuku na kursu u trajanju od 2 mjeseca odlučuje se prijaviti za online obuku za certificiranog marketara u Nišu.
„Bilo je zadovoljstvo naredna 3 mjeseca raditi na poljima Google i Facebook oglašavanja te Google Analystic i time steći certifikat digitalnog marketara agencije „Digital Design“. Kruna svega bio je i poziv vlasnika digitalne agencije „Lillium“ iz Sarajeva da budem član njihove digitalne akademije, i time proširim svoje znanje na E-commerc, E-mail marketing, Google Ads, Youtube oglašavanje“, otkriva nam Edvin.
Zašto je baš odabrao digitalni marketing Edvin nam pojašnjava: „Digitalni marketing već je uveliko zauzeo svoje mjesto na razvijenijim tržištima, što je za mene bio izazov da uđem u to polje i pokušam se ostvariti. Trend je koji se prati u svijetu, a laganim koracima ulazi i na naša vrata. Ono što je najbolje jeste da možete raditi odakle želite samo vam je potrebna internet konekcija. Sve industrije koje se žele kvalitetno pozicionirati na internetu koriste upravo usluge digitalnog marketinga. Društvene mreže postale su vrlo važna karika neophodna za uspješno poslovanje, ali za njihovo adekvatno vođenje potrebno je uložiti vremena i truda“.
Posljednih godinu dana vrijeme i znanje usmjerio je na osnivanje marketinške agencije „Puna.digital“. Kreirajuci inovativna i profitabilna rješenja za kratak vremenski period ostvarili su saradnju sa nekoliko firmi, čije poslovanje raste u vidu profita. Također su diferencirali klijente od konkurencije uz pomoć unikatnog dizajna i načina širenja poruka ka široj javnosti. Njihovi sljedeći koraci bazirani su na širenju klijenata, a samim tim i njihovog tima. Pored domaćih, obavili su razgovore i sa inostranim firmama koje su zainteresovane za njihove usluge.
„Uviđam sve veći broj mladih i talentovanih oko sebe, ali čini mi se sa manjkom entuzijazma.Probudite buntovnike u sebi i minimizirajte paralizujuće efekte straha od greške. Bazeni naših grešaka nude iskustva za prenošenje i teme novih razgovora. Naše strpljenje na putu do cilja je upravo uvjetovano našom sposobnošću da razumijemo dimenzije iskustava na tom putu, naročito pravljenja greški. Također vjerujem da je čovjek skup 5 ljudi sa kojima provodi vrijeme, tako da je jako bitno osvijetiti kod sebe taj segment. Upravo ljudi sa kojima provodim vrijeme dali su mi vjetar u leđa i hermetički zapakovali sve sabotirajuce zidove oko mene, a najveća podrška i inspiracija u svemu je moja porodica“, inspirativno će mladi Edvin.